14 Ocak 2011 Cuma

Tanrının Eseri Dünyasız İnsanlar!


Bu dünya üzerinde bizimle birlikte yaşayan, ama bizden olmayan insanlar var.
Onlara insan demek ne kadar doğru bilemiyorum.
Bu dünyadan değiller, ama aramızdalar!
Büyük şeref!

Onlar kimler mi?

Cem Adrian...

Cidden ama! İnsan dediğinin öyle sesi olur mu canım? (!)

Kadifemsi, duru, sakinleştirici...
Kesinlikle uyuşturucu gibi...
Cennete gidip geri geliyosun.

Cenneti kıyametten önce görmek isteyenlere tavsiyem, Cem Adrian dinleyin!
Cenneti görmeyi hayal edenler kesinlikle dinlesinler!
Bir daha cenneti görme şansları olmayabilir çünkü :)

Tamam tamam! Abarttım biraz! Ama söz konusu Cem Adrian olunca abartı cümleler kurmak gülünç gelmiyor.
Adamın hakkıdır gibi geliyor!

Sadece Cem Adrian değil tabiki!


Shakespeare...

O cümleleri kurmak, o soneleri yazmak...
Aşkı saf haliyle anlatabilmek...
Bu dünyadan biri aşkı böyle saf anlatamaz!

Yani aşk saf bir şey değil!
Neyse konumuz insan olmayan insanlar, bu konulara girmemeliyim.

Nietzsche!

Nietzsche kesinlikle bu dünyadan değil!
Hakkında yorum yapmaya gerek yok yani :)
(Nietzsche Ağladığında'yı bir ara okumalısınız!)

Chuck Bass!

Ekoseli takımları, çıkarmadığı papyonu ve akıcı, dinlemeye doyamadığımız aksanıyla, akıllara zarar kişiliğiyle vücut bulmuş bir kişiliktir.
Adamın hızlı aramasında kayıtlı olan, bir dedektifin numarası var!

Nazım Hikmet...

Bu dünyaya ait olmayı isteyip, bir türlü hak ettiği gibi yaşayamamıştır.
Bu dünyaya ait olmaya en uzak adamdır kendisi.
Böyle pis bir dünyada güzel insanların yaşaması bir mucize!




Mustafa Kemal Atatürk...

Bu dünyaya bir görev için gönderilmiş insanlar arasında en kusurlu kusursuz adamdır o!
Hakkında çokta yorum yapmaya gerek olmayan bu insan için yazının bu paragrafımı burada bitiriyorum. Çünkü benim kelimelerim onu anlatmak için yetersiz kalır. O kadar başarılı bir yazar değilim :)


Dean-Sam Winchester Kardeşler!

Burada olmaya hakları var!
(Son zamanlarda onları sürekli izlememle alakası yok!)
Bir kere kötü adamların peşindeler!
Bizi iblislerden filan korumaya çalışıyorlar!
Kıyameti durdurmaya çalışıyorlar!
Bence bunların bir değeri olmalı :)

Franz Kafka...

Adamın kesinlikle bir tarzı var!
Ayrıca bir insanı böceğe dönüştürecek gücü!


Gandalf!

Ak büyücünün adını yazmazsam bu yazı tam sayılmazdı.
Adam atların efendisiyle yolculuk yapıyor :)


Leonardo Da Vinci...

EH kendinin farkında olan tek insan sanırım!
Bu dünyaya ait olmadığını bilen tek adam!
Baksanıza yaptığı her resme bir şifre yerleştirmiş.
''Hadi bilin bakalım ben kimim?'' der gibi.



Holden Caulfield...

O da zaten ''Nerden düştüm bu dünyaya?'' diye düşünen bir tip olmuştur hep!
Asla olduğu yerden mutlu olmamıştır, ama çocuğa saygı duymak lazım.
Daha 16 yaşında olmasına rağmen fenomen oluşturdu.
Burada durmak lazım!
Sallinger'ın adını da şöyle bir yazmadan geçemeyeceğim.


Harry Potter!

Sağ kalan çocuk!(Valla o kadar yıl okudum, adını yazmasam çok ayıp olurdu)
Ama burada olmayı hak eden biri varsa oda Rowling'tir.
Kadın yeni bir dünya yarattı!


John Nash...

Şizofren dahi!
O zaten bizim dünyamızda kendine ayrı bir dünya yaratmıştı.
Belli ki bizim dünyamızdan olmadığını hissetmiş :)
EH adam profesör!


Albert Einstein...

Kuantum, izafiyet teorileri...
Bilinen şeyler işte!( Çok sıradan bir şeymiş gibi )
Sevgiler Albert :)


Bu dünyaya ait olmayan o kadar çok insan var ki!
Sanki bu yoz insanoğlunu bir parça olsun düzeltebilmek için gönderilmişler!
(Tamam arada var olmayan karakterlerde yazdım, ama bu yazı bana ait ve ben onları seviyorum tamam mı!)

Tanrının yarattığı insanlar...
Tek bencil tür olan bu yaratıkları dünyaya gönderip başıboş bırakmak çokta akıllıca olmazdı zaten!


Tanrı insanları dünyaya gönderdi, ama araya melekleri sıkıştırmayı da unutmadı :)

( Neden yazdıklarımın hepsi erkek diye merak edenlere: Ben bir kızım! )

Son olarak:
Johnny Depp!
Aman Tanrım! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder